مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 17:252017-04-30سياسي

یک مناظره و 4 شکایت و اعتراض ؟!


دیروز با پایان یافتن دریافت شکایت ها از سوی کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری خبر از شکایت سه کاندیدا و نامه اعتراضی انتقادی یکی دیگر از کاندیداها منتشر شده است.

- همچنین محمدعلی وکیلی، سخنگوی ستاد انتخاباتی حسن روحانی از تعلل صدا و سیما در اعلام موضوع مناظره دوم کاندیداهای ریاست جمهوری که قراراست جمعه پیشرو برگزار شود، انتقاد کرد.

وکیلی گفت: تا این لحظه و در پی مراجعات مکرر نمایندگان حسن روحانی به صدا و سیما برای مطلع شدن ازموضوع مناظرات روز جمعه پیشرو بی پاسخ مانده است و صدا وسیما اعلام کرده که موضوع مناظرات هنوز نهایی نشده است.

او با اعتقاد به اینکه این شیوه برخورد صدا وسیما فاقد توجیه و شبه آفرین است،ادامه داد:برای ما جای سوال دارد که مسئولان سازمان صدا و سیما برای این تعلل و بی توجهی چه پاسخی ارایه خواهند کرد؟وکیلی همچنین با اشاره به اینکه ما هنوز نمی دانیم موضوع مناظره دوم سیاسی است یا اقتصادی افزود:امیدواریم مسئولان صدا و سیما در این موضوع با همه نامزدها برخورد یکسان داشته باشد ونه اینکه با برخورد سلیقه ای فقط جمعی را از موضوع مناظره بی خبر نگه دارند.

عضو هیات رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش همچنین به مناظره جمعه گذشته 6 کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت:در مناظره گذشته هم سطح سوالات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مناظره و 4 شکایت و اعتراض ؟!

یک مناظره و 4 شکایت و اعتراض ؟!