مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 15:252017-04-30سياسي

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه های مدون خود را اعلام کنند


دبیر انجمن اسلامی امید دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: لازم است تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم با پایان دادن به فضای افترا و شعار پوپولیستی برنامه های مدون خود را اعلام کنند و به دنبال آرا در فضای هیجانی نباشند.

- دبیر انجمن اسلامی امید دانشجویان دانشگاه محقق: اردبیلی: کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه های مدون خود را اعلام کنند دبیر انجمن اسلامی امید دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی گفت: لازم است تمامی کاندیداهای ریاست جمهوری دوره دوازدهم با پایان دادن به فضای افترا و شعار پوپولیستی برنامه های مدون خود را اعلام کنند و به دنبال آرا در فضای هیجانی نباشند.

مجید محسن پور در گفت و گو با ایسنا، گفت: متاسفانه به دلیل ورود فضایی آلوده به فضای سیاسی کشور از جمله تهمت و افترا شاهد دوری از اهداف و برنامه ها هستیم و این اتفاق به شدت حرکت به سوی ایرانی آباد را با مشکل مواجه ساخته است.

وی افزود: البته تاثیرات مخرب دیگری نیز به صورت بلندمدت نیز خواهد داشت و آن هم کاهش اعتماد مردم به جریان های سیاسی کشور است که اگر کاندیداها این مسیر را در پیش بگیرند، ابتدا شاهد حذف جریان سیاسی خود از سوی مردم خواهند شد و سپس شاهد کاهش مشارکت مردمی و عدم برگزیده شدن شخص متخصص و متعهد خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه های مدون خود را اعلام کنند

کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه های مدون خود را اعلام کنند