مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:152017-04-30سياسي

دولت یازدهم از پس بزرگترین خواسته رهبری بر آمد


مقام معظم رهبری در بیشتر بیانات خود از مسوولان خواسته اند تا با مقوله قاچاق جدی تر مقابله کنند، دولت یازدهم برای رسیدن به این خواسته بسته های مختلفی تدوین کرده و موفق شد در برخورد با قاچاق در دنیا رتبه سوم را کسب کند لذا دولت یازدهم تنها دولتی است که از .

- مقام معظم رهبری در بیشتر بیانات خود از مسوولان خواسته اند تا با مقوله قاچاق جدی تر مقابله کنند، دولت یازدهم برای رسیدن به این خواسته بسته های مختلفی تدوین کرده و موفق شد در برخورد با قاچاق در دنیا رتبه سوم را کسب کند لذا دولت یازدهم تنها دولتی است که از پس این خواسته رهبری بر آمده است.

پول نیوز - مبارزه با قاچاق یکی از کلیدی ترین راههای افزایش تولید است چرا که ورود هر کالای قاچاق به کشور مصادف است با بسته شدن یک بنگاه تولیدی، بیکاری دهها نفر و تضعیف معیشت چندین خانواده؛ همین امر سبب شده تا مقام معظم رهبری در بیشتر بیانات خود با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق از مسوولان بخواهد تا با این مقوله جدی تر مقابله کنند.

شاید دولتی که بیش از همه از پس این خواسته رهبری بر آمده است دولت یازدهم باشد چرا که با راهکارهای مختلف نظارتها را افزایش داده و طرح جامع مبارزه با قاچاق لوازم خانگی، لوازم یدکی، پوشاک، پتو، تلفن همراه، سیگار، لوازم آرایشی و بهداشتی و کالاهای سلامت محور را تدوین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت یازدهم از پس بزرگترین خواسته رهبری بر آمد

دولت یازدهم از پس بزرگترین خواسته رهبری بر آمد