مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 12:052017-04-30ورزشي

کنار رفتن کمیل قاسمی و حسن رحیمی از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد


دو مدال آور کشتی آزاد ایران در المپیک 2016 به رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی اسلامی اعزام نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در دو رویداد قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی اسلامی، 28 فروردین ماه از سوی کادر فنی تیم ملی و پس از تایید شورای فنی کشتی آزاد اعلام شد.

در لیست نفرات اعزامی به این دو رویداد، اسامی قطعی کشتی گیران اوزان 57 و 125 کیلوگرم اعلام نشد و کادر فنی تیم ملی اعلام کرد پس از برگزاری اردوهای تیم ملی در نهایت نسبت به انتخاب بهترین نفرات برای حضور در این دو رویداد اقدام خواهد کرد.

بر همین اساس، رضا اطری قهرمان جام مدوید 2016 و یونس سرمستی قهرمان جوانان جهان و نفر سوم بزرگسالان آسیا به ترتیب عازم رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی اسلامی می شوند.

در این وزن حسن رحیمی دارنده مدال برنز المپیک ریو بدلیل دور بودن از شرایط مناسب بدنی و همچنین در پیش بودن رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی 2017 فرانسه از ترکیب نفرات اعزامی کنار رفت.

در وزن 125 کیلوگرم نیز کادر فنی تیم ملی از بین یدالله محبی و کمیل قاسمی دارنده مدال نقره المپیک،در نهایت بدلیل آسیب دیدگی کمیل قاسمی از ناحیه گردن، یدالله محبی را برای حضور در این رقابت ها انتخاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنار رفتن کمیل قاسمی و حسن رحیمی از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد

کنار رفتن کمیل قاسمی و حسن رحیمی از ترکیب تیم ملی کشتی آزاد