مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:552017-04-30سياسي

صندوق های الکترنیکی رای گیری به زودی وارد بوشهر می شود


صندوق های الکترنیکی رای گیری برای استفاده در انتخابات شورای اسلامی شهرهای بوشهر و برازجان آخر هفته وارد استان خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" مرکز بوشهر، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: این صندوق ها در چند نقطه از این دو شهر مستقر می شوند تا مردم با نحوه رای گیری الکترونیکی آشنا شوند.

سید اسماعیل موسوی در گفت وگو با خبرگزاری صداوسیما، افزود: کاربران این صندوق ها آموزش های لازم را فراگرفته اند و با حضور مردم فرایند برگزاری انتخابات را به صورت آزمایشی اجرا خواهند کرد تا همه موارد پیش از روز انتخابات بررسی شود.

وی تصریح کرد: رای گیری الکترونیکی فقط برای انتخابات شورای اسلامی شهر استفاده می شود و اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری به همان روش پیشین خواهد بود.

موسوی افزود:828 شعبه اخذ رای آراء مردم استان بوشهر را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری خواهند کرد که از این تعداد، 671 شعبه ثابت و 157 شعبه سیار است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر همچنین با اشاره به این که اکنون هیات های نظارت در حال بررسی شکایت داوطلبان شوراها هستند، بیان کرد: هیات نظارت بر انتخابات شهرستان ها و استان رسیدگی به شکایت داوطلبانی را که صلاحیتشان احراز نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق های الکترنیکی رای گیری به زودی وارد بوشهر می شود

صندوق های الکترنیکی رای گیری به زودی وارد بوشهر می شود