مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:262017-04-30اجتماعي

شهروندان تهرانی در مجاورت نقاط خطر ساز توقف نکنند


شهرداری منطقه یک تهران در اطلاعیه ای از شهروندان خواست با توجه به بارش های اخیر و امکان شسته شدن سنگ و شن از ارتفاعات، از توقف خودرو و مجاورت در مکان های خطرساز خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، مجید نوربخش معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام این اطلاعیه اظهار کرد : با توجه به موقعیت جغرافیایی و کوهپایه بودن منطقه یک و احتمال شسته شدن سنگ و شن از کوه به هنگام بارندگی ها، شهروندان وسایل نقلیه خود را در مجاورت مکان های خطرساز از جمله مسیر کوه و زیر درختان پارک نکنند و از ریختن نخاله ها و ضایعات ساختمانی و زباله های خانگی در داخل رودها و کانال ها خودداری کنند که موجب گرفتگی جریان آب نشود .

وی با اشاره به حضور نیروهای خدماتی در سطح معابر منطقه یک گفت: مدیران خدمات شهری نواحی ، ناظرین، اکیپ های عملیاتی و لایروبی در بارش های اخیر به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی سطح منطقه حضور یافته و آبهای سطحی ناشی از بارش باران را هدایت کنند.

نوربخش افزود: طبق آنالیز اجرایی ، نیروهای خدمات شهری و پیمانکاران مستقر در نواحی ده گانه منطقه یک ماهی یکبار اقدام به لایروبی کل انهار روباز و روبسته سطح منطقه یک می کنند که در طرح های ویژه ، این عملیات به ماهی دو بار نیز می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان تهرانی در مجاورت نقاط خطر ساز توقف نکنند

شهروندان تهرانی در مجاورت نقاط خطر ساز توقف نکنند