مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 11:252017-04-30اجتماعي

دانش آموزانی که برای رفتن به مدرسه به آب می زنند


به گفته وی در حال حاضر یک پل موقت با لوله محل گذر مردم است که بعد از هر بارندگی و بالا آمدن آب رودخانه امکان استفاده از آن وجود ندارد.

خالویی از اینکه هیچ کس به فکر 250 دانش آموز این روستا نیست، گلایه دارد و می گوید: به همه جا سر زدیم، از بخشداری تا فرمانداری اما هیچ کس جوابگوی ما نیست به گفته وی در طول این سه سال 2 - 3 پیمانکار عوض شده هر یک 3 ماه کار می کنند اما به دلیل اینکه مطالباتشان پرداخت نمی شود، کار را رها می کنند تا مردمان روستای خنیمه سفلی باز هم در حسرت پل بمانند.

محمد خالویی، دهیار روستای خنیمه وسطی نیز با تایید صحبت های بهروز خالویی می گوید: به هنگام هر بارندگی آب رودخانه بالا آمده و ارتباط 2 روستا قطع می شود حتی برخی مواقع در زمستان ها دانش آموزان مجبور می شوند رفتن به مدرسه را تا پایان بارندگی به تاخیر بیندازند.

به گفته دهیار خنیمه وسطی جمعیت 2 روستا روی هم نزدیک به 1100 نفر هستند که برای ارتباط با یکدیگر به ساخت این پل نیاز دارند اما پس از 3 سال و عوض شدن چندین پیمانکار پروژه پل نزدیک به 60 درصد پیشرفت داشته است.

اعتبارات برای ساخت پل نرسیده است طاهر ایزدی، فرماندار شهرستان رستم در گفت وگو با تسنیم علت تاخیر در ساخت پل را عدم تخصیص اعتبارات در 2 سال گذشته ذکر می کند و معتقد است تا زمانی که اعتبارات به طور کامل محقق نشود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزانی که برای رفتن به مدرسه به آب می زنند

دانش آموزانی که برای رفتن به مدرسه به آب می زنند