مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:112017-04-30سياسي

اگر داد سیاه نمایی بود از شبکه های معاند پخش می شد/مستند داد تلنگری به مسئولان است


اگر مستند داد سیاه نمایی بود همانند بسیاری از مستندهای سیاه نمای تعدادی به اصطلاح مستندساز، از شبکه های معاند پخش می شد.

- سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر خانه کاریکاتور انقلاب و سایت ایران کارتون که چندی پیش به عنوان چهره سال جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی انتخاب شد، در گفتگویی پیرامون مستند داد که به برخوردهای نادرست با اعتراضات صنفی می پردازد و در اکرانهای خود با برخی حواشی نیز همراه بوده است، گفت: مستند داد به لحاظ ساختار و فرم روایی کار بسیار خوبی بود و کاملا مشخص است بر روی ساخت آن به خوبی فکر و برنامه ریزی صورت گرفته است؛ شکل کلی مستند به صورتی بود که مخاطب را از ابتدا تا انتها با فراز و فرودهای مستند همراه کرد.

این کاریکاتوریست افزود: کارگردان قواعد کار را به خوبی رعایت کرده و با الفبای کار سینما و مستند کاملا آشنا است؛ بر این اساس پیش بینی می کنم سازندگان چنین مستندهایی آینده خوبی در سینمای ایران داشته باشند.

مدیر خانه کاریکاتور ایران با تمجید از کیفیت بالای این مستند، ادامه داد: سازندگان مستند داد زحمت فراوانی برای ساخت آن کشیده اند تا این کار به نتیجه مطلوب برسد و از ظواهر پیداست سفرهای زیادی را به مناطق مختلف برای تولید این کار انجام داده اند؛ در نهایت نیز کار بسیار خوب و با کیفیتی را برای عرضه به مخاطبان ساخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر داد سیاه نمایی بود از شبکه های معاند پخش می شد/مستند داد تلنگری به مسئولان است

اگر داد سیاه نمایی بود از شبکه های معاند پخش می شد/مستند داد تلنگری به مسئولان است