مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 10:052017-04-30حوادث

برخورد با 183 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان از برخورد با 183 مورد صید غیرمجاز آبزیان در استان طی سال گذشته خبر داد.

- حسین زرین کیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا انجام گشت های مستمر در مناطق حفاظت شده را از اقدامات مهم اداره کل حفاظت محیط زیست استان برشمرد و اظهار کرد: جلوگیری از صید و شکار غیرمجاز از مهم ترین برنامه های اجرا شده در سال گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته با 183 مورد صید غیرمجاز آبزیان برخورد و در این رابطه 2801 قطعه ماهی از متخلفان کشف و ضبط شده است.

زرین کیا با بیان اینکه طی این مدت 46 مورد شکار غیرمجاز پرندگان نیز توسط مأمورین شناسایی شده است، افزود: همچنین با 32 مورد شکار غیرمجاز پستانداران برخورد شده است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست لرستان به کشف 9 مورد زنده گیری پستانداران اشاره کرد و گفت: 119 مورد زنده گیری پرندگان نیز در سال گذشته شناسایی و با آنان طبق قانون برخورد شده است.

وی با بیان اینکه با 20 مورد نگهداری، خرید و فروش حیات وحش زنده و غیرزنده برخورد شده است، ادامه داد: سال گذشته از متخلفان زیست محیطی 186 قبضه سلاح شکاری مجاز، 33 غیرمجاز و شش قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شده است.

برخورد با 311 مورد آلودگی زیست محیطی، 64 تخریب عرصه های طبیعی و 168 مورد تعلیف مناطق تحت مدیریت از دیگر اقدامات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 183 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان

برخورد با 183 مورد صید غیرمجاز آبزیان در لرستان