مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:552017-04-30حوادث

سرقت ده ها خانه به وسیله زوج سارق


زوجی که برای سرقت از خانه های مردم با هم همدستی می کردند، نمی دانستند یکی از اهالی ساختمان از پشت پنجره آنها را زیر نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشرق، در ساعت 11 شب دوم اردیبهشت ، یکی از اهالی مجتمع شهید بهشتی از مجتمع مسکونی محل سکونتش مشاهده کرد جوانی با لباس قرمزرنگ، پس از زاغ زنی و اطمینان از حضورنداشتن ساکنان یک خانه ویلایی قصد ورود به آن را دارد که بلافاصله موضوع از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 به پلیس اعلام شد.

با حضور مأموران کلانتری 122 دربند، مأموران ضمن شناسایی خودرو پژو پرشیا متعلق به سارقان، موفق به شناسایی زن جوانی در داخل خودرو شدند که در حال زاغ زنی محل بود.

با دستگیری فائزه.

ح (32ساله)، مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شدند اما سارقان با اطلاع از دستگیری همدست خود و ضمن رهاکردن خودرو پژو پرشیا و بدون موفقیت در سرقت از منزل، از دیوار پشتی اقدام به فرار می کنند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور مقام قضایی دادسرای ناحیه یک تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

فائزه.

ح پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، صراحتا به ده ها فقره سرقت منزل با همدستی نامزدش به نام افشار اعتراف کرد و گفت خودرو توقیف شده نیز متعلق به همسرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت ده ها خانه به وسیله زوج سارق

سرقت ده ها خانه به وسیله زوج سارق