مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 09:402017-04-30اقتصادي

اختصاص 6000 میلیارد ریال اعتبار دولتی به راه آهن اصفهان


از ابتدای دولت یازدهم تاکنون شش هزار میلیارد ریال در بخش راه آهن استان اصفهان به اجرای طرح ها اختصاص یافته و هزینه شده است.

- مدیرکل راه آهن استان اصفهان گفت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون شش هزار میلیارد ریال در بخش راه آهن استان اصفهان به اجرای طرح ها اختصاص یافته و هزینه شده است.

حسن ماسوری در حاشیه بهره برداری از پل زیرگذر راه آهن بخش مرکزی آران و بیدگل در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تمام این اعتبارات بدون گرفتن ریالی از استان، از مرکز گرفته شده و از اعتبارات بخش راه آهن است که در بخش های مختلف از جمله ساخت و بازسازی ایستگاه، دو خطه کردن ریل، احداث نمازخانه، سکوهای مسافری و پل های زیرگذر هزینه شده است.

وی افزود: در سال گذشته چهار ایستگاه راه آهن در ده آباد، گز، مد آباد و فیروزآباد با اعتبار 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل راه آهن استان اصفهان از پیشرفت 60 درصدی طرح دو خطه کردن مسیر راه آهن میبد- زرین شهر خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 5 هزار و 700 میلیارد ریال تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

با اجرای این طرح ها مسیر راه آهن یزد تا قم دو خطه خواهد شد که مزایایی چون ترافیک سبک تر، ظرفیت بیشتر و صرفه جویی اقتصادی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 6000 میلیارد ریال اعتبار دولتی به راه آهن اصفهان

اختصاص 6000 میلیارد ریال اعتبار دولتی به راه آهن اصفهان