مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 08:402017-04-30اقتصادي

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از واردات واکسن طیور


رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: «سرمایه داران بخش خصوصی»، «دانش آموختگان رشته های مختلف از جمله بیولوژیک» و نیز «تجربه نزدیک به یک قرن موسسه رازی»، - ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از واردات واکسن طیور رییس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: سرمایه داران بخش خصوصی ، دانش آموختگان رشته های مختلف از جمله بیولوژیک و نیز تجربه نزدیک به یک قرن موسسه رازی ، ظرفیت هایی است که باید در جهت توسعه صنعت تولید مواد بیولوژیک به ویژه واکسن در کشور به کار گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود هاشم زاده در دیدار با اعضای هیات علمی این موسسه، اظهار کرد: امید است با همکاری و انسجام تمامی کارکنان موسسه رازی و اعضای هیات علمی، اقدامات مناسبی برای حرکت رو به جلو و رسیدن به اهداف موسسه انجام دهیم.

وی با بیان اینکه اگر مجموعه موسسه برای اجرایی شدن این اهداف در کنار هم نباشند، راه به جایی نخواهیم برد، افزود: اعضای هیات علمی از مهمترین حوزه های موسسه محسوب می شوند، چراکه عملکرد آن ها به نوعی آبروی علمی موسسه رازی است.

رییس موسسه رازی با تاکید بر لزوم ارتباط دوسویه میان اعضای هیات علمی با ریاست و معاونت های این موسسه، خاطرنشان کرد: با انتقاد و پیشنهادات در حوزه مسائل مهم باید در راستای پیگیری و رفع مشکلات موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از واردات واکسن طیور

ضرورت حمایت از شرکت های دانش بنیان برای جلوگیری از واردات واکسن طیور