مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 08:202017-04-30سياسي

حال و هوای مشهد الرضا در سالروز میلاد امام حسین(ع)


در سالروز میلاد سید جوانان بهشت، مشهد الرضا سراسر نور است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکز خراسان رضوی ، بارگاه مصفای رضوی در ولادت امام حسین(ع) نورباران و مملو از حضور بی شماری از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام شده است که در ولادت با شکوه حضرت حسین ابن علی (ع) در صحن و سرای رضوی به شادی نشسته اند و این میلاد مبارک را به محضر امام هشتم تبریک می گویند.

به همین مناسبت مراسم جشنی امروز در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه میلاد امام حسین(ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام رضایی تهرانی درباره محورهای تربیتی در مناجات شعبانبه و مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع)از ساعت 11 تا 13 و 30 دقیقه در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام سید جلال حسینی افزود: مراسم شام ولادت امام حسین (ع) و شب ولادت حضرت ابوالفضل (ع) نیز امشب از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 22و 30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرشاد و مدیحه سرایی ذاکران اهل بیت(ع) در همین رواق برگزار خواهد شد.

او گفت:در دیگر اماکن حرم مطهر رضوی نیز ویژه برنامه های متنوعی در قالب حلقه های معرفت، پرسمان دینی، سخنرانی و مداحی تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای مشهد الرضا در سالروز میلاد امام حسین(ع)

حال و هوای مشهد الرضا در سالروز میلاد امام حسین(ع)