مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 02:462017-04-29سياسي

بررسی دوگانه صلح جنگ (1) چرا دولت تلاش می کند امنیت را مصادره به مطلوب کند؟


دولت شدیداً در فکر این است که با برشمردن برخی از دستاوردها در حوزه های متعدد این موضوع را بازنمایی کند که دست او در سیاست ورزی چندان هم کوتاه نیست.

- حسن روحانی، رییس جمهور ایران، که شدیداً درگیر تبلیغات نرم و سخت ریاست جمهوری شده است، شامگاه یک شنبه در مراسمی که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، دستاوردهای دولتیازدهم را در سایه ی حضور و حمایت مردم و هدایت مقام معظم رهبریدانست و گفت شایسته ی ملت نیست که به شرایط حصر اقتصادی ایران توسط بدخواهان برگردد و امروز روز تصمیم بزرگ و تعیین سرنوشت دهه های آینده ی کشور و ملت است.

وی در ادامه بیان داشت که اساس بحث بر سر این است که آیا می خواهیم دومرتبه تقابل با جهان آغاز شود و سایه ی شوم جنگبه کشور برگردد؟ یا می خواهیم فضای تعامل عزتمند یا سازنده را با جهان ادامه دهیم؟ روحانی افزود: بحث این است که آیا می خواهیم در فضای سیاسی و اقتصادیو بازار، آرامش و ثبات حاکم باشد یا هر روز و ساعت نگران روز و ساعت بعد باشیم؟ موضوع حیاتی برشمردن حفظ صلح و زدودن جنگ از فضای سیاسی و اقتصادی کشور در دولت یازدهم است.

دولت چنین به مردم بازنمایی می کند که این مهم اتفاقی است که توسط او افتاده و مردم هم احتمالاً بایستی مدیون این عملکرد دولت باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی دوگانه صلح جنگ (1) چرا دولت تلاش می کند امنیت را مصادره به مطلوب کند؟

بررسی دوگانه صلح جنگ (1) چرا دولت تلاش می کند امنیت را مصادره به مطلوب کند؟