مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اردیبهشت 1396 ساعت 02:212017-04-29سياسي

کاش کمی هم نگران شهدای منا بودید


در جریان اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، موضوع «حمله به سفارت عربستان» از سوی یکی از نامزدها مطرح شد.

- در جریان اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، موضوع حمله به سفارت عربستان از سوی یکی از نامزدها مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو"، در جریان اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، موضوع حمله به سفارت عربستان از سوی یکی از نامزدها مطرح شد و این حادثه توجیهی برای بیکاری جوانان ایرانی معرفی شد.

مطرح شدن این موضوع، ناخودآگاه پرونده روابط دیپلماتیک میان ایران و رژیم آل سعود در سال های اخیر را می گشاید که یکی از صفحات بسیار تلخ آن فاجعه غمبار منا است؛ فاجعه ای که به شهادت هزاران مسلمان و نزدیک به 500 حاجی ایرانی انجامید.

به گواه تاریخ این حادثه مرگبارترین کشتار شهروندان ایرانی در خارج از مرزهای کشور در طول سال های اخیر بوده است.

هنگامی که یکی از نامزدهای انتخابات برای توجیه ناکارآمدی دولتی که عضو آن است به دلسوزی برای سفارت رژیم آل سعود پرداخت، بسیاری از شهروندان ایرانی، خصوصاً خانواده شهدای منا در دل با خود می گفتند ای کاش، ذره ای از این اشتیاق و دغدغه مندی ای که برای این سفارت وجود داشت، برای وضعیت تلخ شهدای ایرانی منا نیز وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش کمی هم نگران شهدای منا بودید

کاش کمی هم نگران شهدای منا بودید