مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 18:562017-04-29سياسي

دبیر حزب مؤتلفه گیلان: مناظره نخست موجب کاهش آرای روحانی شد


دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان به برگزاری نخستین مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: در نظرسنجی ها مناظره نخست سبب کاهش آرای روحانی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رشت، حسن کربلایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین مناظره بین نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابت ریاست جمهوری اظهار کرد: به دلیل نقاط ضعفی که دولت کنونی دارد، بهتر بود در مناظره ها حمله از طرف دولت شکل نمی گرفت.

وی به کاهش آرای روحانی در نخستین مناظره نامزدهای ریاست جمهوری طبق نظرسنجی ها اشاره کرد و افزود: در نظرسنجی ها برگ برنده دست قالیباف است اما ممکن است بخشی از جامعه از این نوع گفت وگو رضایت نداشته باشند.

رییس ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم در گیلان با بیان اینکه موضوع مناظره هفته آینده اقتصادی است، تصریح کرد: بخش بسیاری از مردم می توانند در مناظره بعدی به طرف تصمیم گیری حرکت کنند.

کربلایی به نقد مسائل روز توسط میرسلیم کاندیدای مورد حمایت حزب مؤتلفه اسلامی در مناظره روز گذشته اشاره کرد و گفت: میرسلیم برنامه خود را در مناظره مذکور اعلام کرد ضمن اینکه خواست گفت وگو عالمانه بیان شود.

وی با اشاره به اینکه اسحاق جهانگیری در مناظره نخست نامزدهای ریاست جمهوری نسبت به روحانی مقبولیت بهتری پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر حزب مؤتلفه گیلان: مناظره نخست موجب کاهش آرای روحانی شد

دبیر حزب مؤتلفه گیلان: مناظره نخست موجب کاهش آرای روحانی شد