مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 18:252017-04-29سياسي

آغاز همکاری ایران-ژاپن برای مقابله با گردوغبار؛ هیاتی مشترک دوشنبه به اهواز می رود


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به سابقه همکاری دولت ایران و ژاپن در حوزه محیط زیست، مفاد یادداشت همکاری های زیست محیطی بین ایران و ژاپن را تشریح کرد.

- آغاز همکاری ایران-ژاپن برای مقابله با گردوغبار؛ هیاتی مشترک دوشنبه به اهواز می رود معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به سابقه همکاری دولت ایران و ژاپن در حوزه محیط زیست، مفاد یادداشت همکاری های زیست محیطی بین ایران و ژاپن را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادداشت همکاری محیط زیستی ایران و ژاپن عصر روز شنبه (9 اردیبهشت) به امضای معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ایران و یوشی هیرو سکی، وزیر مشاور وزارت محیط زیست ژاپن رسید.

معصومه ابتکار با اشاره به اینکه موضوع محیط زیست برای دولت ایران و ژاپن اهمیت بسیاری دارد، گفت: خوشبختانه با نتایج مثبتی که از اجرایی شدن مرحله نخست این تفاهم نامه کسب شد، ادامه روند بسیار امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی تخصصی و عمومی در موضوعات مختلف محیط زیست، همکاری و آموزش کشاورزان برای اصلاح الگوی کشت و آبیاری از جمله زمینه های همکاری ایران و ژاپن است، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد شروع مرحله سوم آموزش کشاورزان برای اصلاح و تغییر الگوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز همکاری ایران-ژاپن برای مقابله با گردوغبار؛ هیاتی مشترک دوشنبه به اهواز می رود

آغاز همکاری ایران-ژاپن برای مقابله با گردوغبار؛ هیاتی مشترک دوشنبه به اهواز می رود