مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:562017-04-29بين الملل

پورتر: آمریکا از سلاح شیمیایی تروریست ها در خان شیخون باخبر بود


یک روزنامه نگار تحقیقی نوشته است که روسیه پیش از حمله خان شیخون به آمریکا اطلاع داده بود که قرار است یک انبار مهمات تروریست ها هدف قرار گیرد و احتمالا در این انبار مواد شیمیایی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، گرت پورتر تحلیلگر و روزنامه نگار تحقیقی آمریکایی در یادداشتی در پایگاه تروث اوت ، نشانه هایی را که کذب بودن ادعای حمله دولت شیمیایی دولت سوریه به خان شیخون را ثابت می کند، برشمرده است.

وی در این یادداشت نوشته است که مقامات آمریکایی از طریق روسیه اطلاع یافته بودند که ارتش سوریه قرار است به زودی یک انبار تسلیحاتی تروریست ها را هدف قرار دهند و ممکن است در این انبار سلاح شیمیایی هم وجود داشته باشد.

در این مطلب آمده است: مقامات ارشد دولت (دونالد) حکومت سوریه را به استفاده از گاز سارین و انجام حمله شیمیایی در محله خان شیخون در تاریخ 4 آوریل متهم کرده اند.

این مقامات اظهارات روسیه مبنی بر اینکه ارتش سوریه یکی از انبارهای تسلیحاتی افراط گرایان را هدف قرار داده، رد و عنوان کردند که دستگاه های اطلاعاتی آمریکا سایتی را که دمشق از آنجا از سلاح شیمیایی استفاده کرده، رصد کرده است.

با این حال، دو گزینه وجود دارد که حاکی از تناقض گویی دولت ترامپ در خصوص این حمله می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتر: آمریکا از سلاح شیمیایی تروریست ها در خان شیخون باخبر بود

پورتر: آمریکا از سلاح شیمیایی تروریست ها در خان شیخون باخبر بود