مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:402017-04-29سياسي

شبکه پژوهش سراهای دانش آموزی در حوزه هوافضا ایجاد می شود


تفاهم نامه ایجاد و تجهیز شبکه پژوهش سراهای دانش آموزی بین ستاد هوایی و هوانوردی، معاونت متوسطه وزارت آموزش و پرورش، صندوق کارآفرینی امید نهاد ریاست جمهوری و شبکه ای از شرکت های دانش بنیان به نمایندگی شرکت خلاقیت برتر به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای تسهیل دسترسی دانش آموزان کل کشور به تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی مرتبط با علم هوافضا و سایر علوم مربوطه تفاهم نامه ایجاد و تجهیز شبکه پژوهش سراهای دانش آموزی منعقد شد.

این تفاهم نامه چهارجانبه پس از بررسی ها و جلسات متعدد با حضور نماینده سازمان هایی همچون معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، صندوق کارآفرینی امید و شرکت دانش بنیان خلاقیت برتر، کارگزار باشگاه هوافضای جوان ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری امضا شد.

به موجب تفاهم نامه مذکور در پژوهش سراهای دانش آموزی واجد شرایط، در فاز اولیه این تفاهم نامه، کارگاه های هواپیمای مدل راه اندازی می شود و فارغ التحصیلان رشته هوافضا و سایر رشته های مربوطه با گذراندن دوره مربیگری هواپیمای مدل و اخذ مدرک مربوطه در آکادمی هوافضای باشگاه هوافضای جوان ستاد، پس از دریافت تسهیلات موردنیاز از صندوق کارآفرینی امید به فعالیت در پژوهش سراها خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه پژوهش سراهای دانش آموزی در حوزه هوافضا ایجاد می شود

شبکه پژوهش سراهای دانش آموزی در حوزه هوافضا ایجاد می شود