مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:252017-04-29سياسي

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد


نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با موضوع «کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران» در سالن اجتماعات ساختمان نظری این دانشگاه برگزار شد.

- نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با موضوع کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران در سالن اجتماعات ساختمان نظری این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست که به همت دفتر هم اندیشی اساتید نهاد رهبری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد، با حضور دکتر مرندی از اساتید دانشگاه شهید بهشتی همراه بود.

در این نشست دکتر بارانی استاد دانشگاه و مدیر برنامه ریزی آموزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان با بیان اینکه برای بررسی کارنامه نظام جمهوری اسلامی یک سری شاخص ها مطرح است، تصریح کرد: نخست آنکه عملکرد نظام جمهوری اسلامی را با عوامل بین الملل بررسی کنیم.

وی شاخص دیگر را مقایسه کردن ایران با کشورهای توسعه یافته عنوان کرد و گفت: این مقایسه معقولانه نیست که یکسری مقایسه می کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه شاخص سوم این است که بیاییم با کشورهای هم تراز ایران مقایسه کنیم، تصریح کرد: یک راه دیگر مقایسه، مقایسه با رژیم گذشته است که این مقایسه با گذشت زمان باید همراه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد

نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد