مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:212017-04-29سياسي

سرور دانش: برخی گروه های جنگ طلب ندای صلح را با انفجار پاسخ می دهند


معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان گفت: امروز شاهد توافقنامه صلح با حزب اسلامی به رهبری حکمتیار هستیم اما برخی گروه های جنگ طلب دیگری هم هستند که ندای صلح را با انفجار و انتحار پاسخ می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان در مراسم بزرگداشت از سالروز هشتم اردیبهشت در کابل گفت: هشتم اردیبهشت یک روز تاریخ ساز است ولی 6 دی سال 57 آغازگر یک سلسله تحولات شگرف و حوادث تلخ ویرانگر در کشور بود.

معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان درخصوص اهمیت شناخت درست واقعیت ها و درس آموختن از آنها گفت: برای یک حرکت سیاسی، ارزیابی و نقد کردارها یک ضرورت است و این به معنای ضعف، وهم و توهین نیست؛ مشروط به اینکه منصفانه، متکی بر حقایق و اسناد باشد.

وی، از اهمیت شجاعت و بیان ناکامی ها گفت و تصریح کرد: ناکامی ها باید به طور صریح و عریان مطرح شوند و دلایل و اسباب آن شناسایی شود و افراد صداقت پذیرش اشتباهات شان را داشته باشند و همیشه تیغ تیز حمله را متوجه بیگانگان و رقیبان نگردانند.

دانش گفت: جنگ راه حل اختلافات نبوده و نیست بلکه آنقدر باید گفت وگو کرد که به یک تفاهم و توافق دست یافت.

این مقام افغانستان در پیوستن حزب اسلامی به پروسه صلح گفت: امروز شاهد توافقنامه صلح با حزب اسلامی به رهبری حکمتیار هستیم اما بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرور دانش: برخی گروه های جنگ طلب ندای صلح را با انفجار پاسخ می دهند

سرور دانش: برخی گروه های جنگ طلب ندای صلح را با انفجار پاسخ می دهند