مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 16:202017-04-29سياسي

راستی آزمایی برخی از ادعاهای مطرح در نخستین مناظره انتخاباتی


نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، عصر جمعه و با محوریت مسائل اجتماعی با حضور شش کاندیدا برگزار شد و محل مناقشه کاندیداها در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی بود.

- در این مناظره هر یک از کاندیداها در پاسخ به یک پرسش که به قید قرعه انتخاب می شد، پاسخ دادند و پاسخ آنها مورد نقد بقیه کاندیداها قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ هرچند مکانیزم تعیین شده برای دریافت پاسخ های معین در برابر سؤالات مشخص بود، در میانه مباحث مطرح برخی ادعاها توسط برخی کاندیداها مطرح شد که تا حدی محل مناقشه قرار گرفت و علاوه بر جلسه مناظره در افکار عمومی و شبکه های اجتماعی فضای مجازی نیز مورد بحث قرار گرفت.

برای روشن تر شدن برخی ادعاهای مطرح از سوی چند کاندیدا، تابناک ضمن بررسی دقیق آنها، ادعاهای طرح شده در جلسه مناظره را راستی آزمایی می کند.

ادعای جهانگیری مبنی بر بیمه همه حاشیه نشین ها در دولت یازدهماسحاق جهانگیری در بخشی از سخنان خود که در نوبت نقد پاسخ میرسلیم به پرسش مجری درباره راهکارهای مدیریت حاشیه نشینی در شهرها ادعا کرد که تقریبا همه حاشیه نشینان در کشور بیمه شده اند، گفت: شورایی درست کردیم به نام شورای بازآفرینی مناطق سکونتی که مردم بافت های میانه ای و حاشیه نشینی برای سلامت آنها برنامه ریزی دقیقی شد و تقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستی آزمایی برخی از ادعاهای مطرح در نخستین مناظره انتخاباتی

راستی آزمایی برخی از ادعاهای مطرح در نخستین مناظره انتخاباتی