مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 15:502017-04-29اقتصادي

قدردانی از جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه گیلان


این مراسم امروز در آستانه فرار رسیدن روز کارگر در رشت برگزار شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صدا و سیما ،" مرکز گیلان استاندار در مراسم قدردانی از کارگران و کار فرمایان نمونه گیلان گفت : پارسال برای بهبود فضای کسب و کار و رونق واحدهای تولیدی راکد و نیمه راکد720 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی قرار گرفت.

محمد علی نجفی در ادامه افزود : اگرچه گیلان از لحاظ کاهش نرخ بیکاری در کشور جایگاه مناسبی را بدست آورده است اما این به معنای برطرف شدن بیکاری در این استان نیست و هنوز هم کارگران زحمتکش ما از لحاظ وضعیت معیشتی ، مسکن و حقوق و دستمزد مشکل دارند که باید برای برطرف شدن ریشه ای مشکلات آنان قدم های اساسی برداشت.

وی در ادامه با اشاره به ورود بیش از 7 میلیون گردشگر در ایام نوروز به گیلان گفت : با فراهم کردن امکانات لازم برای روستاییان و تولید انواع صنایع دستی و صنایع جانبی در روستاها می توان زمینه جذب گردشگر بیشتر و ایجاد اشتغال پویا در روستاها را فراهم کرد .

حجت میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز تاکید بر تکریم کارگران گفت : کارگران در چرخش چرخ های اقتصادی کشور نقش اساسی برعهده دارند و همه باید برای فراهم کردن امکانات لازم از قبیل مسکن و افزایش حقوق و دستمزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه گیلان

قدردانی از جمعی از کارگران و کارفرمایان نمونه گیلان