مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 15:462017-04-29بين الملل

کشته شدن 30 داعشی نزدیک مسجد النوری در غرب موصل


پلیس فدرال عراق از کشته شدن 30 داعشی و انهدام 12 هدف تروریست ها در حملات هوایی و زمینی به اطراف مسجد النوری الکبیر (محل خلافت خودخوانده ابوبکر البغدادی) در غرب موصل خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس" به نقل از پایگاه خبری امارات 24، نیروهای عراقی در ادامه پیشروی‎های خود در غرب موصل، به مسجد النوری الکبیر که در آن ابوبکر البغدادی برای اولین بار در سال 2014 ظاهر شد، نزدیک شدند.

مرکز فرماندهی پلیس فدرال عراق امروز(شنبه) اعلام کرد که 30 تروریست در حملات هوایی و زمینی نیروهای عراقی به اطراف مسجد النوری در ساحل غربی موصل کشته شدند.

شاکر جودت فرمانده پلیس فدرال در بیانیه ای تاکید کرد که یگان های پلیس فدرال از محور باب جدید و قضیب البان با پشتبانی نیروی هوایی به سمت منطقه اطراف مسجد النوری شدند.

جودت افزود: جنگنده های ما مواضع داعشی ها در نزدیکی مناره الحدبا را هدف قرار دادند که در پی آن 30 تروریست کشته و 12 هدف متحرک و ضد هوایی آنها بمباران شدند.

مسجد النوری الکبیر در منطقه قدیمی شهر قدیمی قرار دارد؛ مسجدی که ابوبکر البغدادی سه سال گذشته برای نخستین بار در آن اعلام خلافت خودخوانده کرد.

انتهای پیام/ح http://fna.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 30 داعشی نزدیک مسجد النوری در غرب موصل

کشته شدن 30 داعشی نزدیک مسجد النوری در غرب موصل