مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 14:352017-04-29سياسي

استفاده از نام شخصیت های سیاسی و مذهبی بدون اجازه کتبی ممنوع!


هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی اطلاعیه ای با استناد به مواد قانونی، داوطلبان را از تبلیغات زودهنگام و استفاده از نام شخصیت های سیاسی و مذهبی بدون اجازه کتبی منع کرد.

- هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد استفاده از نام شخصیت های سیاسی و مذهبی بدون اجازه کتبی ممنوع! هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا طی اطلاعیه ای با استناد به مواد قانونی، داوطلبان را از تبلیغات زودهنگام و استفاده از نام شخصیت های سیاسی و مذهبی بدون اجازه کتبی منع کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این اطلاعیه آمده است: شوراهای شهر و شهرداران سراسر کشور باید امانتدار رأی، اعتماد، محیط زندگی و اخلاق و فرهنگ مردم باشند .

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بسم الله الرحمن الرحیم با عنایت به انجام روند تایید صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی و به جهت نزدیک شدن به ایام انتخابات و جلوگیری از تبلیغات زودهنگام و غیرقانونی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کشور تاکید می شود: طبق ماده 61 آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ماده 62 از آیین نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی روستا مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی برای کلیه نامزدها یکسان بوده و 8 روز قبل از روز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نام شخصیت های سیاسی و مذهبی بدون اجازه کتبی ممنوع!

استفاده از نام شخصیت های سیاسی و مذهبی بدون اجازه کتبی ممنوع!