مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 14:352017-04-29اجتماعي

تجلیل از معلمان نمونه استانی در هفته معلم


در هفته معلم از 276 معلم نمونه ی استانی ، منطقه ای و یک معلم نمونه ی کشوری تجلیل می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز قزوین، مدیرکل آموزش و پرورش استان درنشست خبری گفت : دراین هفته که از12اردیبهشت آغاز می شود از21 معلم نمونه استانی ، 254 معلم نمونه ی منطقه ای و یک معلم نمونه ی کشوری قدردانی می شود.

قاسمی ، حضور در گلزار شهدا ، تجلیل از فرهنگیان فرزند شهید ، پیشکسوتان متولد 1330 و برپایی نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل برای دومین سال متوالی را از جمله برنامه هایی دانست که در این هفته برگزار می شود.

وی از برگزاری مراسم تجلیل 150 دانش آموز نخبه دراستان با همکاری یک موسسه خیریه خبر دادقاسمی اضافه کرد : عملیات اجرایی ساخت مدرسه انرژی اتمی با همکاری سازمان انرژی اتمی و استانداری در زمینی با مساحت 4هزار مترمربع در منطقه پونک قزوین در این هفته آغاز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود : پاداش بازنشستگان سال 94 تسویه شده است و تا سه ماه آینده هم برخی مطالبات معلم های حق التدریس ، اضافه کاری اداری همکاران و 500 نفر از بازنشستگان سال 95 پرداخت می شود.

قاسمی همچنین گفت : ارتقاء رتبه کنکور دانش آموزان استان به رتبه ی 9 در کشور و رسیدن به رتبه 10 کشوری در عرصه مسابقات قرآنی را از جمله اقدامات اثرگذار معلمان و دانش آموزان دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از معلمان نمونه استانی در هفته معلم

تجلیل از معلمان نمونه استانی در هفته معلم