مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 14:302017-04-29سياسي

موسوی لاری: روحانی نامزد اصلاح طلبان است


نایب رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان حسن روحانی را نامزد جریان اصلاحات خواند و گفت: آقای روحانی کاندیدای اصلاح طلبان است و هیچ تغییری در آن نیست، - جهانگیری قطعا کمک کننده روحانی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، عبدالواحد موسوی لاری صبح امروز در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره حضور جهانگیری در کنار روحانی در مناظره های انتخاباتی افزود: به صورت اجماع تصمیم گرفته شد کاندیدای جمع ما آقای روحانی باشد.

در یک مقطعی احساس شد با یک سلسله مسائل رسانه ای روبه رو هستیم و همچنین از آن مهم تر از عنوان جریان اصلاحات استفاده می کنیم تا دیدگاه های خود را مطرح نماییم.

وی تصریح کرد: جهانگیری با اصرار روحانی حضور در انتخابات را پذیرفته است و قرار این بود که هر کسی قرار است در کنار روحانی حضور یابد، آقای روحانی واکنش منفی به همراه نداشته باشد، بنابراین ما دو کاندیدا در انتها نخواهیم داشت، اما اطمینان داریم که به یک جمع بندی خواهیم رسید.

نایب رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان افزود: ستادهای آقای روحانی عمدتاً از نیروهای اصلاح طلب است، علاوه بر این در شهر تهران برای امورات مربوط به انتخابات شورای شهر، ستادی به ریاست مرتضی حاجی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی لاری: روحانی نامزد اصلاح طلبان است

موسوی لاری: روحانی نامزد اصلاح طلبان است