مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 14:212017-04-29فرهنگي

در گفت وگو با فارس مطرح شد نظر بهروز غریب پور درباره نمایش آرتورواویی


کارگردان تئاتر و سینما و استاد هنرهای نمایشی گفت: نمایشنامه آرتورواویی از معدود آثار برشت است که فرای انتقال اندیشه های ناب به خاطب، می تواند برای عموم مردم هم جذاب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر فارس، بهروز غریب پور، کارگردان سینما و تئاتر، شب گذشته به تماشای نمایش صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی ، نوشته برتولت برشت به کارگردانی امیر دژاکام در تالار حافظ نشست.

وی در حاشیه این نمایش در گفت و گو با خبرنگار تئاتر فارس ضمن اذعان به این امر که اجرایی گرم، پرشور و خلاقانه دیده است، گفت: صعود مقاومت پذیر آرتورو اویی از معدود اجراهای برشت است که فرای انتقال اندیشه های ناب به مخاطب، می تواند برای عموم مردم نیز جذاب باشد و این دقیقا هدفی است که خود برشت، از نگارش متون نمایشی دارد و بر همین اساس، می بایست به گروه اندیشه ماهان برای تولید این اثر تبریک گفت.

غریب پور در ادامه با اشاره به این که جوانان بازیگر در این اثر بسیار خوش درخشیدند، ادامه داد: همبستگی اجزای خرد و کلان اثر دژاکام نشان دهنده وجود عشق و علاقه تیم به استاد خود و کارگردان اثر است و عشق این گروه بسیار ستودنی است.

وی در همین راستا، با اشاره به این امر که وجود عشق و علاقه در میان جوانان تئاتر می تواند منجر به پایداری آنان در عرصه هنر شود، ادامه داد: اگر این عشق و علاقه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس مطرح شد نظر بهروز غریب پور درباره نمایش آرتورواویی

در گفت وگو با فارس مطرح شد نظر بهروز غریب پور درباره نمایش آرتورواویی