مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 14:152017-04-29سياسي

خودمحوری در روستاها باید از بین برود


استاندار خراسان شمالی خطاب به اعضای شورای اسلامی روستاهای استان گفت: خودمحوری در روستاها باید از بین برود و تفکر شورایی در میان اعضای شوراها فراگیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا صالحی در همایش روز ملی شوراها با بیان اینکه باید امورات به نحوی پیش رود که نقش مردم کاملا دیده شود، اظهار کرد: باید در شوراها از نظر اکثریت پیروی شود و برای رفع مشکلات، خرد جمعی در اولویت امور قرار گرفته و اعضای شورا از اختلاف و دو دستگی بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای روستاها برای توسعه و رونق روستاییان، به دریافت وام و تشکیل و گسترش تعاونی های روستایی اقدام کنند، ادامه داد: اعتبارات ملی در قالب تسهیلات ارزان قیمت برای تعاونی های روستایی پیش بینی شده که سهم خراسان شمالی در جذب این اعتبارات ناچیز بوده است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دولت در صدد است در حد وسع خود، مبلغ یارانه دهک های پایین جامعه را افزایش دهد و با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و افزایش اعتبار دهیاری ها، در جهت توسعه روستا و کاهش آمار مهاجرت به شهر گام بردارد.

صالحی گفت: اعتبارات تخصیص یافته سال 95 شهرداری های خراسان شمالی 200 میلیارد تومان و اعتیار دهیاری ها، 113 میلیارد تومان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودمحوری در روستاها باید از بین برود

خودمحوری در روستاها باید از بین برود