مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 11:262017-04-29بين الملل

یک مؤسسه خیریه جهانی هشدار داد ترک تحصیل، خشونت و کار گریبانگیر کودکان سومالی


خشکسالی موجب شده تا بسیاری از کودکان در کشور سومالی از خانواده هایشان جدا زندگی کنند و مشغول کار شوند تا بتوانند در بخشی از هزینه ها کمک کنند؛ - این شرایط قطعا منجر به ترک تحصیل صدها هزار کودک دیگر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی "، بر اساس شرایط کنونی کشور سومالی، کودکان این کشور به خصوص دختران علاوه بر بازماندن از تحصیل تحت فشار کار، خشونت رفتاری و جنسی و زندگی جدا از خانواده قرار دارند.

یک مؤسسه خیریه جهانی روز جمعه اعلام کرد: بیش از 1 میلیون کودک در سومالی در معرض خطر افزایش خشونت و کار هستند، آنها در شرایط نامساعدی شب را صبح می کنند و تحت فشارهای عصبی فراوانی هستند.

جدیدترین تحقیقات نشان داده است، خشکسالی موجب شده تا بسیاری از کودکان از خانواده هایشان جدا و مشغول کار شوند تا بتوانند در بخشی از هزینه ها کمک کنند؛ این شرایط قطعا منجر به ترک تحصیل صدها هزار کودک دیگر در آینده ای نزدیک خواهد شد.

پرسش و پاسخ از 600 نفر، پژوهشگران را به این نتیجه رسانده است که بیش از 80 درصد کودکان از زمان آغاز خشکسالی، مدرسه و تحصیل را ترک کرده اند.

مسئولین دولیت سومالی با ابراز ناراحتی از وضعیت فعلی کشور خود ابراز داشتند: کودکان تحت انواع فشارهای روانی از جمله نبرد گرسنگی، عدم اطمینان و استرس فراوان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مؤسسه خیریه جهانی هشدار داد ترک تحصیل، خشونت و کار گریبانگیر کودکان سومالی

یک مؤسسه خیریه جهانی هشدار داد ترک تحصیل، خشونت و کار گریبانگیر کودکان سومالی