مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 10:052017-04-29حوادث

4 کشته در تصادف پژو پارس و پراید در اصفهان


تخطی راننده سواری پراید از سرعت مطمئنه در کیلومتر 8محور بلوار بسیج روی داده که باعث واژگونی این خودرو شده و یک نفر کشته و 4 نفر مجروح به جای گذاشته است.

- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: روزگذشته، 3 تصادف مهم در جاده های کشور رخ داد که یکی از آنها منجر به کشته شدن 4 نفراز شهروندان در اصفهان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سرهنگ نادر رحمانی درباره این تصادف که ساعت در استان اصفهان اتفاق افتاده، گفت: انحراف به چپ سواری پژو پارس در کیلومتر 10محور فرعی دامنه-خوانسار باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه سواری پراید و کشته شدن 4نفر و مجروح شدن یک نفر شد.

وی همچنین درباره تصادفی که ساعت 3 بامداد جمعه در استان آذربایجان غربی اتفاق افتاده، توضیح داد: تخطی راننده سواری پراید از سرعت مطمئنه در کیلومتر 8محور بلوار بسیج روی داده که باعث واژگونی این خودرو شده و یک نفر کشته و 4 نفر مجروح به جای گذاشته است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره تصادفی که ساعت 10 صبح جمعه در استان خراسان جنوبی رخ داده، توضیح داد:بی توجهی راننده سواری پاترول در کیلومتر 100 محور فرعی خاکی معدن سه چنگی منجر به واژگونی این خودرو شد.

خوشبختانه این تصادف تلفاتی نداشته، اما 4 نفر مجروح شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کشته در تصادف پژو پارس و پراید در اصفهان

4 کشته در تصادف پژو پارس و پراید در اصفهان