مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 09:202017-04-29پزشكي

افتتاح پروژه های درمانی دزفول به ارزش 66 میلیارد ریال


روز گذشته همزمان با هفته سلامت، پروژهای درمانی شهرستان دزفول شامل مرکز تصویربرداری ام آر ای کوثر، 7 تخت آی سی یو و پایگاه های اورژانس 115 صفی آباد و شهر امام و به ارزش 66 میلیارد ریال افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبدا دزفول، دکتر یوسف پریدار، رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در آیین افتتاحیه این طرح ها در محل بیمارستان بزرگ دزفول اظهار کرد: برای راه اندازی مرکز تصویربرداری (ام آر آی) کوثر 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در قالب طرح تحول نظام سلامت هزینه شده است.

وی با بیان این که مرکز تصویربرداری کوثر نخستین مرکز ام آر آی دولتی در شهرستان دزفول است که با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه استاندارد جهانی راه اندازی شده، گفت: این مرکز با تعرفه دولتی به بیماران خدمت رسانی خواهد کرد.

پریدار همچنین اعتبار هزینه شده برای ایجاد 7 تخت آی سی یو در بیمارستان بزرگ دزفول را 8 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با وجود تنها 20 تخت آی سی یو در بیمارستان بزرگ دزفول و انتظار بیماران برای بستری در بخش آی سی یو؛ نیاز به افزایش تعداد تخت، هدف گذاری شده و در نخستین گام 8 تخت به آی سی یو این بیمارستان افزوده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های درمانی دزفول به ارزش 66 میلیارد ریال

افتتاح پروژه های درمانی دزفول به ارزش 66 میلیارد ریال