مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:252017-04-29حوادث

نوجوان 13 ساله قربانی تست مواد برای برادر معتاد!


نوجوان 13ساله ای که مجبور بود موادمخدر صنعتی برادرش را قبل از مصرف او، تست کند، بر اثر عوارض ناشی از مسمومیت با موادمخدر جان سپرد و برادر معتاد وی به اتهام قتل عمد، روانه زندان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه خراسان، پرونده مرگ مشکوک نوجوان 13ساله از مرداد سال گذشته، زمانی در دستور کار پلیس قرار گرفت که زن میانسالی در تماس با اورژانس عنوان کرد فرزند 13ساله ام حال مناسبی ندارد و از دهانش کف خارج می شود.

با گزارش این حادثه، بلافاصله مأموران اورژانس 115 عازم بولوارصبا در منطقه سیدی مشهد شدند و نوجوان مذکور را که شروین نام داشت، به بخش مسمومین بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند، اما تلاش پزشکان برای نجات وی به نتیجه نرسید و او در حالی جان سپرد که علت مرگش در پرده ابهام قرار داشت.

گزارش خراسان حاکی است: به دستور قاضی احمدی نژاد(قاضی ویژه قتل عمد) جسد این نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد اما هیچ گونه علایم ظاهری ناشی از وقوع جنایت بر پیکر جسد مشخص نبود.

به همین دلیل آزمایش های تخصصی و سم شناسی باید علت مرگ وی را نمایان می کرد.

انجام آزمایش های مذکور مدتی به طول انجامید تا آن که چهارماه بعد، پرونده مرگ مشکوک شروین با اعلام نظر پزشکی قانونی در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 13 ساله قربانی تست مواد برای برادر معتاد!

نوجوان 13 ساله قربانی تست مواد برای برادر معتاد!