مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 08:052017-04-29ورزشي

شعبانی بهار: ورزش کارگری نسبت به گذشته رشد خوبی پیدا کرده است


معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته "کارگر" و در مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار کارگر شرکت دارو پخش گفت: ورزش کارگری امروز از نظر کمی و کیفی رشد خوبی پیدا کرده است و به شرایط مطلوبی رسیده است.

- معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته "کارگر" و در مراسم تجلیل از بانوان ورزشکار کارگر شرکت دارو پخش گفت: ورزش کارگری امروز از نظر کمی و کیفی رشد خوبی پیدا کرده است و به شرایط مطلوبی رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا شعبانی بهار در مراسم تجلیل از بانوان ورزش کارگری که در مجموعه ورزشی سالن دارو پخش در حال برگزاری است، اظهار کرد: امروز (شنبه) سعی کردیم با تقدیر و تجلیل از بانوان کارگر که در طی یک سال گذشته به موفقیت های خوبی دست پیدا کرده اند قدردانی کنیم و به زحمات پاسخ مثبت بدهیم.

امروز ورزش کارگری از تحرک لازم برخوردار شده است و با حمایت هایی که دولت از توسعه ورزش کارگری دارد و با همکاری معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون ورزش کارگری به دنبال آن هستیم تا جایگاه خوبی را برای ورزش کارگری رقم بزنیم.

وی ادامه داد: روسای شرکت ها و کارخانجات امروز به این نتیجه رسیده اند که اگر بخواهند نیروی خوبی را در بخش کارگری داشته باشند و بهره برداری لازم را داشته باشند باید ورزش هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبانی بهار: ورزش کارگری نسبت به گذشته رشد خوبی پیدا کرده است

شعبانی بهار: ورزش کارگری نسبت به گذشته رشد خوبی پیدا کرده است