مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 06:402017-04-29سياسي

جزییات برنامه های تکریم معلمان


دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم با تشریح برنامه های تکریم و بزگرداشت معلمان گفت: 40 نفر به نمایندگی از معلمان سراسر کشور به دیدار مسئولان نظام می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، کریمی در خصوص بزرگداشت مقام معلم در سال تحصیلی 96 ــ 95 اظهار کرد: از سال گذشته برنامه تکریم معلم، ارتقای جایگاه و منزلت معلم و فرهنگسازی در این رابطه مدنظر قرار گرفت.

وی افزود: در گذشته رویکرد، انتخاب معلمان برگزیده بود اما هم اکنون در جهت فرهنگ سازی و اعتلای فرهنگی عمومی برای تکریم مقام معلم، به کارگیری تمامی ذی نفعان در تجلیل معلم و استفاده از نهادهای غیردولتی در این رابطه مطرح شده است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم گفت: جلسات این ستاد در استانهای مختلف برگزار شده است و براین اساس سیاست ها در قالب 18 اصل به عنوان دستورالعمل بزرگداشت مقام معلم به سراسر کشور ابلاغ شده است.

کریمی ادامه داد: به استانها اجازه داده ایم براساس اقتضائات خود برای بزرگداشت مقام معلم برنامه ریزی کنند واصل محوری در این رابطه تفویض اختیار است.

همچنین ترویج برنامه های مدرسه ای، محلی و منطقه ای با توجه به اثرگذاری بیشتر آن مورد توجه قرار گرفته است.

وی عنوان کرد: جلب مشارکت نهادهای دولتی، مردمی، محلی و استانی و بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی آنها و جلب مشارکت و حضور حداکثری او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برنامه های تکریم معلمان

جزییات برنامه های تکریم معلمان