مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اردیبهشت 1396 ساعت 04:262017-04-29سياسي

غلامرضا امینی ,علی اکبر زمانی نقش فرماندهان و مدیران انتظامی در مواجهه با جنگ نرم


موضوع جنگ نرم و ابعاد مختلف آن به طور وسیع و گسترده در قرآن کریم، روایات امامان و بیانات مقام معظم رهبری مطرح است و این مطلب می تواند در تعیین خط مشی مأموریتی و مبارزاتی فرماندهان و مدیران ناجا اثرگذار بوده و راهگشا باشد.

- چکیده مقاله: مطالعات انجام شده بیانگر آن است که جنگ ها شکل های مختلفی به خود گرفته اند؛ از جمله جنگ نرم که شامل اقدام های روانی و تبلیغاتی می شود.

در جنگ نرم اغلب نیروها از نوع خودی هستند.

نیروهای خودی بنا به دلایلی فریب خورده و به اردوگاه دشمن پیوسته اند، حال فرماندهی مقابله با چنین جنگی از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است.

هدف این پژوهش آشنا کردن فرماندهان و مدیران ناجا با مفهوم، اهداف، ابزار و شیوه های جنگ نرم از منظر وحی الهی، سیره امامان و مقام معظم رهبری و سپس تبیین نقش آنان در خنثی سازی جنگ نرم دشمنان می باشد.

این پژوهش از نوع کابردی و روش آن توصیفی از نوع کیفی بوده و از روش اسنادی یا کتابخانه ای برای گردآوری مطالب و مفاهیم مورد نیاز بهره گیری شده است.

یافته های حاصل از این پژوهش حاکی از آن است که اهداف جنگ نرم بر مبنای آیات، روایات و بیانات مقام معظم رهبری شامل موارد زیادی مانند به انحراف بردن انسان ها از مسیر توحید، فتنه انگیزی، بی اعتقاد کردن نسل نو به دین و اصول انقلابی، و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامرضا امینی ,علی اکبر زمانی نقش فرماندهان و مدیران انتظامی در مواجهه با جنگ نرم

غلامرضا امینی ,علی اکبر زمانی نقش فرماندهان و مدیران انتظامی در مواجهه با جنگ نرم