مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 22:202017-04-28حوادث

ریزش ساختمان چهار طبقه در مرکز تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تخریب بخشی از یک ساختمان چهار طبقه در مجاورت یک زمین گودبرداری شده در خیابان وحدت اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجلال ملکی در این باره گفت: وقوع حادثه ریزش آوار در ساعت 18:36 امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان وحدت اسلامی، نرسیده به میدان حسن آباد اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع که به عمق پنج متر گودبرداری شده بود، رخ داده و درپی آن بخش هایی از یک ساختمان چهار طبقه قدیمی که در ضلع شرقی این زمین گودبرداری شده قرار داشت، تخریب شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرتهران با بیان اینکه هنگام تخریب این ساختمان شش نفر داخل آن حضور داشتند، تصریح کرد: این افراد در طبقات پایینی حضور داشته و دچار آسیب دیدگی نشدند که آتش نشانان آنان را خارج کردند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان عملیات جستجو را نیز در زیر آوار انجام دادند که خوشبختانه مشخص شد کسی زیر آوار نمانده است.

به گفته وی آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه داده و در حال حاضر تنها عوامل یک ایستگاه در محل حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش ساختمان چهار طبقه در مرکز تهران

ریزش ساختمان چهار طبقه در مرکز تهران