مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 20:412017-04-28اقتصادي

طولانی ترین تونل انتقال آب کشور به بهره برداری رسید


بلندترین تونل انتقال آب کشور با نام زاگرس امروز با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو بلندترین تونل انتقال آب کشور با نام زاگرس امروز با حضور وزیر نیرو و استاندار کرمانشاه در شهرستان دالاهو به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو در آیین افتتاحیه این تونل اعلام کرد: امروز یکی از لذت بخش ترین روزهای دوران مسئولیت من است که شاهد تحقق این پروژه عظیم و کلان هستیم.

حمید چیت چیان افزود: این پروژه از افتخارات مهندسی کشور به شمار می رود و همه کارشناسان براین باورند که یک نمونه بی نظیر در این عرصه، نه تنها در کشور، بلکه در جهان است.

وی در ادامه ضمن تقدیر از فعالیت جهادی دست اندرکاران این پروژه عظیم افزود: بسیاری از مدیران و مشاوران و ناظران این طرح از دلاورمردان دوران دفاع مقدس هستند و تحقق چنین طرح با عظمتی تنها با علاقه، اراده و تصمیم فوق العاده میسر شد و باید این کار را به همه ملت ایران و بخصوص مقام معظم رهبری تبریک گفت.

مقام عالی وزارت نیرو در ادامه تونل انتقال آب زاگرس را یک شاهکار مهندسی تلقی کرد و خاطرنشان ساخت: تمام مشکلاتی که در مجموعه پروژه های آبی جهان از قبیل هجوم آب، برخورد با غارهای وسیع زیرزمینی، برخورد با گازهای سمی و مشقات فراوان انتقال آن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی ترین تونل انتقال آب کشور به بهره برداری رسید

طولانی ترین تونل انتقال آب کشور به بهره برداری رسید