مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 17:252017-04-28بين الملل

سفیر ایران پیام کتبی دکتر روحانی به نواز شریف را تسلیم وزارت خارجه پاکستان کرد


" مهدی هنردوست سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان در ادامه رایزنی ها درخصوص پیگیری حادثه تروریستی اخیر علیه مرزبانان کشورمان، روز جمعه در ملاقات با خانم تهمینه جنجوعه قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان ضمن گفت وگو درباره آخرین پیگیری های به عمل آمده در خصوص این حادثه، پیام کتبی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران خطاب به محمد نواز شریف نخست وزیر پاکستان در خصوص این عملیات تروریستی را تسلیم وی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، خانم تهمینه جنجوعه در این ملاقات ضمن تجدید مراتب تسلیت و همدردی عمیق ملت و دولت پاکستان با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران به مناسبت شهادت تعدادی از مرزبان غیور جمهوری اسلامی ایران در حادثه تروریستی در نزدیک مرز پاکستان، بار دیگر بر تعهد این کشور برای همکاری با مسئولین و نهادهای ذیربط ایران در جهت پیگیری عاجل این حادثه تروریستی تاکید کرد.

اشرار وابسته به گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل چهارشنبه شب گذشته در اقدامی کور با تیراندازی به سمت نیروهای مرزبانی نیروی انتظامی در نزدیک مرز پاکستان 11 نفر، شامل سه درجه دار و 8 سرباز وظیفه را در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رساندند.

متن پیام رییس جمهوری اسلامی ایران خطاب به نخست وزیر پاکستانجناب آقای نخست وزیر؛جمهوری اسلامی ایران همواره ثبات، امنیت و رشد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران پیام کتبی دکتر روحانی به نواز شریف را تسلیم وزارت خارجه پاکستان کرد

سفیر ایران پیام کتبی دکتر روحانی به نواز شریف را تسلیم وزارت خارجه پاکستان کرد