مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 15:402017-04-28اجتماعي

مستمری مددجویان بهزیستی در اردبیل 3 برابر شد


در حال حاضر مستمری مددجویان و معلولین بهزیستی استان اردبیل افزایش دو و نیم تا سه برابری یافته است.

- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: در حال حاضر مستمری مددجویان و معلولین بهزیستی استان اردبیل افزایش دو و نیم تا سه برابری یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما" ستاری اظهار کرد: با توجه به هدفگذاری هایی که سازمان بهزیستی برای سال 96 انجام داده بود در حال حاضر مستمری مددجویان و معلولین بهزیستی استان اردبیل افزایش دو و نیم تا سه برابری یافته که این امر می تواند در رفع مشکلات معیشتی مددجویان نقش به سزایی ایفا کند.

وی رفع مشکلات معیشتی مددجویان و معلولان را از مهم ترین اولویت ها و برنامه های بهزیستی برشمرد و بیان کرد: افزایش مستمری این افراد گام مهمی در رسیدن به این هدف بوده که امیدواریم بتوانیم بیش از گذشته در این زمینه اقدامات خود را افزایش دهیم.

وی از راه اندازی 17 باب مهد کودک در سطح استان اردبیل تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: افزایش تعداد مهدهای کودک شهری و روستایی براساس نیاز مناطق مختلف در سطح استان هدفگذاری شده و در این زمینه با ارائه مجوزهای لازم تلاش می کنیم تا شاهد راه اندازی این مراکز در استان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: در راستای رفاه و آسایش هر چه بیشتر معلولان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستمری مددجویان بهزیستی در اردبیل 3 برابر شد

مستمری مددجویان بهزیستی در اردبیل 3 برابر شد