مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 15:352017-04-28اقتصادي

اشتباهات محاسباتی در فرآیند قاچاق/میراث 25 میلیاردی قاچاق به نصف رسید


روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی اظهاراتی که عملکردهای مثبت چهار سال دولت تدبیر و امید را خدشه دار کرده و فضای کشور را برای سرمایه گذاران ناامن جلوه می دهد توضیحاتی ارائه و عنوان کرده که یادمان نرود در شرایطی دولت یازدهم تحویل گرفته .

- روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی اظهاراتی که عملکردهای مثبت چهار سال دولت تدبیر و امید را خدشه دار کرده و فضای کشور را برای سرمایه گذاران ناامن جلوه می دهد توضیحاتی ارائه و عنوان کرده که یادمان نرود در شرایطی دولت یازدهم تحویل گرفته شد که هیچ گشایش اعتباری از طریق سیستم بانکی انجام نمی شد.

فروشنده ها مستقیم به ایران کالا نمی فروختند و آنان برای دور زدن تحریم، کالای گران و بی کیفیت را به دست مصرف کننده ایرانی می رساندند.

کالاهایی که فروشنده آنان مشخص نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام گمرک جمهوری اسلامی، بنادر بزرگ ایران مانند بندر شهید رجایی آن زمان تحریم بود و کالاها در قالب ته لنجی بدون اخذ گواهی مبدأ و بازرسی کالا وارد کشور می شد که بر این اساس فروشنده آن، ارزی که برای کالا صرف شده بود و روند ترخیص مشخص نبود؛ بنابراین شرایطی داشتیم که ارز، گران تر خارج می شد بدون آن که هویت آن مشخص شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتباهات محاسباتی در فرآیند قاچاق/میراث 25 میلیاردی قاچاق به نصف رسید

اشتباهات محاسباتی در فرآیند قاچاق/میراث 25 میلیاردی قاچاق به نصف رسید