مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 14:552017-04-28حوادث

درخواست ناجا برای پیگیری حادثه میرجاوه+ فیلم


بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت، موضوع را پیگیری می کند و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، سردارسعید منتظرالمهدی گفت : در پی حمله ناجوانمردانه شماری از تروریست ها که هماره مترصد ضربه زدن و ناامن کردن کشور عزیزمان ایران هستند، متأسفانه در روز چهارشنبه از داخل خاک پاکستان اقدام به آتش به سمت مرزبانان غیرتمند هنگ مرزی میرجاوه شد که تعداد 9 تن از مردان مرد و حارثان و حافظان مرزهای کشورمان به شهادت رسیدند.

وی افزود: بی شک مسئولیت این دست حوادث بر عهده دولت پاکستان است و قطعا پلیس تا تعیین تکلیف این وضعیت موضوع را پیگیری می کند و از دستگاه دیپلماسی کشورمان نیز خواهان پیگیری جدی این موضوع هستیم.

سخنگوی نیروی انتظامی افزود: ساعاتی پس از این اتفاق، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در منطقه حاضر و در جلساتی با طرف پاکستانی ضمن اعلام مراتب اعتراض خود، آنها را مسئول این ناامنی دانست و خواهان پیگیری این موضوع شد.

تروریست های وابسته به گروهک جیش الظلم چهارشنبه شب در اقدامی کور با تیراندازی از داخل خاک پاکستان 9 نفر از مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را در منطقه مرزی میرجاوه به شهادت رساندند و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ناجا برای پیگیری حادثه میرجاوه+ فیلم

درخواست ناجا برای پیگیری حادثه میرجاوه+ فیلم