مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 12:552017-04-28سياسي

مزد را بر تورم پیشی دادیم/ ایجاد 2 میلیون شغل در چهار سال


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر تولیدگرا شدن و اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات کشور، به ایجاد حدودا دو میلیون شغل در چهار سال گذشته اشاره کرد و گفت: - ما در این مدت توانستیم برنامه ریزی کنیم که حداقل مزد را بر تورم پیشی دهیم؛ هرچند این کار کافی نیست و باید روی قدرت خرید تلاش بیشتری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی ربیعی امروز در خطبه های نماز جمعه تهران اظهار کرد: مقام معظم رهبری در هفته کارگر کارگران را ملاقات می کنند.

ما به نمایندگی از کارگران در مکان مقدس و در نماز جمعه با نمازگزاران و ملت ایران سخت می گوییم و با این سنت حسنه امروز به عنوان کسی که بیشترین رابطه را با تولید، کارگران، بازنشستگان، فروافتادگان اجتماعی، معلولان و افرادی که نیاز به دستگیری دارند، دارد و در وزارتخانه خدمت می کند، گزارشی را تقدیم می کنیم.

وی ادامه داد: کارگران نمونه که با تلاش خود در مراکز تولیدی توانستند منشأیی برای پیگیری فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باشند و همچنین کارآفرینانی که سهم خوبی در اشتغال داشتند امروز در نماز حضور دارند.

امسال هفته کارگر با مبعث آغاز شد و ما به یاد رسول اکرم ، مهربانی او و دست بوسیدن کارگر، بودن در کنار محرومان و تجربه زندگی مانند یک کارگر می افتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزد را بر تورم پیشی دادیم/ ایجاد 2 میلیون شغل در چهار سال

مزد را بر تورم پیشی دادیم/ ایجاد 2 میلیون شغل در چهار سال