مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 09:052017-04-28سياسي

توسعه روابط تجاری اصفهان وآلمان در حوزه پزشکی ودارویی


رییس هیات تجاری آلمان در بخش های پزشکی،دارویی و خدمات بهداشتی برای توسعه همکاری دو طرفه دراین زمینه با اصفهان اعلام آمادگی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، "گرت اشمیت در این دیدار استان اصفهان را از ظرفیت های بالا در زمینه های مختلف همکاری با آلمان برخوردار دانست و گفت :هیات تجاری برلین شامل تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی ،تدارکات و لجستیک دارویی،تکنولوژی وکیوم ،اندازه گیری اپتیک ،آنالیز ذرات و لوازم پزشکی آماده همکاری تجاری با ایران به ویژه این استان است.

وی افزود : محدودیتی در روابط تجاری با ایران نیست و شرکت های آلمانی آماده برقراری ارتباط با همتایان ایران هستند.

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی اصفهان هم در این دیدار ،استان اصفهان را در بخش های صنعتی ،کشاورزی و پزشکی یکی از استان های پیشرو درکشور برشمرد و گفت: سترهای لازم توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری این استان با برلین فراهم است.

قاسم علی جباری افزود : اصفهان با داشتن مراکز آموزش پزشکی ،واحدهای تولیدی دارویی و لوازم پزشکی ایران توانایی برقراری همکاری دراین زمینه با آلمان را دارد.

وی با انتقاد از کاهش مراودات تجاری ایران و آلمان گفت: آلمان به عنوان مهم ترین شریک تجاری ایران در دهه گذشته بوده اما به سبب تحریم های اقتصادی روابط تجاری این دوکشور به حداقل رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط تجاری اصفهان وآلمان در حوزه پزشکی ودارویی

توسعه روابط تجاری اصفهان وآلمان در حوزه پزشکی ودارویی