مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 08:402017-04-28بين الملل

حمله معترضان به پارلمان مقدونیه شماری مجروح برجاگذاشت


حمله معترضان به پارلمان مقدونیه شماری مجروح برجاگذاشت - " در پی حمله گروهی از معترضان خشمگین به پارلمان مقدونیه شماری از نمایندگان شامل رهبر حزب مخالف زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از اسکوپیه ، وزیر کشور مقدونیه گفت" در پی واکنش خشونت آمیز معترضان به انتخاب رییس جدید پارلمان و حمله آنان به پارلمان، زوران زایف رهبر حزب مخالف سوسیال دموکرات به همراه 10 نفر از نمایندگان و همچنین شماری از نیروهای پلیس و روزنامه نگاران مجروح شدند.

بر اساس گزارش ها، حدود 100 نفر از معترضان ملی گرا که از حزب رقیب حمایت می کردند، در حالی که پرچم مقدونیه را در دست داشتند و سرود ملی سرمی دادند ناگهان به پارلمان حمله کردند.

تصاویر منتشر شده از درگیری روز گذشته در پارلمان مقدونیه، درگیری شدید معترضان نقاب پوش را با روزنامه نگاران و نمایندگان نشان می دهد.

یوهانس هان کمیسر اتحادیه اروپا با ارسال پیام توییتری ضمن محکوم کردن شدید حمله به نمایندگان پارلمان ، خشونت را نفی و خواستار ادامه پیشرفت دموکراسی در این کشور شد.

این حادثه در حالی روی داد که معترضان و تظاهرکنندگان از انتخابات دسامبر گذشته تاکنون به برگزاری تظاهرات شبانه ادامه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله معترضان به پارلمان مقدونیه شماری مجروح برجاگذاشت

حمله معترضان به پارلمان مقدونیه شماری مجروح برجاگذاشت