مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 08:312017-04-28سياسي

وزیر امور زنان افغانستان با مهاجران در مشهد دیدار و گفتگو کرد


وزیر امور زنان دولت افغانستان که جهت شرکت در اجلاس وزیران زن کشورهای اسلامی به مشهد سفر کرده است، با جمعی از زنان مهاجر افغانستانی و فعالان فرهنگی دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، دلبر نظری وزیر امور زنان دولت افغانستان که جهت شرکت در اجلاس وزیران زن کشورهای اسلامی به مشهد سفر کرده است، با سید نورالله راغی سر کنسول افغانستان در مشهد و جمعی از زنان مهاجر افغانستانی و فعالان فرهنگی دیدار و گفت وگو کرد.

سید نورالله راغی سرکسنول افغانستان در مشهد، در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های فرهنگی، علمی و اجتماعی زنان مهاجر در مشهد را تشریح کرد و گفت: زنان و دختران مهاجر افغانستانی در این سال ها به ظرفیت های خوبی دست پیدا کردند و حضور آن ها در مراکز آموزش عالی در جمهوری اسلامی ایران نیز افزایش بسیار چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: سرکنسولگری افغانستان در مشهد خانه مهاجرین است و ما در حد توان و اختیارات خود همیشه در خدمت هموطنان خود به ویژه زنان مهاجر بوده ایم.

وزیر امور زنان افغانستان در ادامه این مراسم ضمن خوشحالی از حضور در جمع زنان مهاجر افغانستانی مقیم مشهد گفت: من در همان ساعت اول که به مشهد رسیدم به آقای راغی سرکنسول محترم افغانستان تماس گرفتم که دوست دارم که دختران و زنان هموطن خود را ملاقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر امور زنان افغانستان با مهاجران در مشهد دیدار و گفتگو کرد

وزیر امور زنان افغانستان با مهاجران در مشهد دیدار و گفتگو کرد