مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اردیبهشت 1396 ساعت 02:352017-04-27اقتصادي

قرارداد موقت یعنی نابودی آینده شغلی کارگر!


دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران می گوید: هر دولتی که می خواهد سر کار بیاید باید محکم و قاطع جلوی سوء استفاده ها را بگیرد و با فساد اداری و رانت خواری مقابله کند.

- هادی ابوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز خیلی از تولیدکننده ها می توانند سرمایه هایشان را در بانک بگذارند و سودش را بگیرند و دغدغه تولید نداشته باشند ولی همت می کنند که در شرایط نبود نقدینگی و با وجود فشارهای داخلی و خارجی کارخانه ها را سرپا نگه داشته اند.

وی افزود: تولیدکننده ای که با دلار 7 تومان، کارخانه تاسیس کرده، به محض این که زمینش بر خیابان قرار می گیرد، بلافاصله به فروش کارخانه اقدام می کند، چون تولید با شرایط فعلی برایش نمی صرفد و از عهده مالیات و هزینه سنگین آب و برق بر نمی آید؛ در حالی که اگر دولت این تولید کننده که سرمایه اش را در جهت تولید مملکت خود به کار گرفته حمایت کند، هم تولید کننده آسوده خاطر می شود و هم تولید نمی خوابد.

این مقام مسئول کارگری با بیان اینکه در حال حاضر مشاغل غیرپایدار بیشتر از مشاغل پایدار است و اشتغال غیر رسمی و موقت زیاد شده است، گفت: اگر می گوییم ماده 7 قانون کار را اصلاح کنند برای آن است که کارگران امنیت شغلی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد موقت یعنی نابودی آینده شغلی کارگر!

قرارداد موقت یعنی نابودی آینده شغلی کارگر!