مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 23:012017-04-27ورزشي

چراغی نقره گرفت/ بیگلری پنجم شد


نمایندگان کشورمان در دسته 85 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا در پایان حرکت دوضرب و مجموع به عناوین دوم و پنجم دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورذشی خبرگزاری دانشجو، در ادامه رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر عشق آباد ترکمنستان در حال برگزاری است، صالح چراغی و مرتضی بیگلری ملی پوشان کشورمان در گروه A دسته 85 کیلوگرم، به مصاف 6 وزنه بردار دیگر رفتند که در پایان حرکات دوضرب و مجموع به عناوین دوم و پنجم دست یافتند.

* حرکت یک ضرب: مرتضی بیگلری در نخستین حرکت یک ضرب موفق به مهار وزنه 149 کیلوگرمی شد، وی در دومین تلاش نیز وزنه 154 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه 159 کیلوگرمی ناکام ماند تا با عنوان ششم در این حرکت به کار خود پایان دهد.

صالح چراغی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در اولین حرکت موفق به مهار وزنه 155 کیلوگرمی نشد، اما در دومین حرکت این وزنه را مهار کرد.

چراغی در حرکت سوم نیز با مهار وزنه 162 کیلوگرمی مدال طلا را از آن خود کرد.

* حرکت دوضرب: صالح چراغی در اولین حرکت دوضرب وزنه 180 کیلوگرمی را بالای سر برد، وی در حرکت دوم هم وزنه 190 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت سوم موفق به مهار وزنه 197 کیلوگرمی نشد تا با عنوان پنجمی در حرکت دوضرب و در مجموع با 352 کیلوگرم با عنوان دوم و کسب مدال نقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغی نقره گرفت/ بیگلری پنجم شد

چراغی نقره گرفت/ بیگلری پنجم شد