مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 21:502017-04-27سياسي

دولت با خرد جمعی، تیم اقتصادی قوی و مدیران لایق ناممکن ها را ممکن ساخت


معاون حقوقی رییس جمهور امروز (پنج شنبه) در نشستی با احزاب و فعالان سیاسی استان مازندران تأکید کرد: دولت یازدهم با خرد جمعی، تیم اقتصادی قوی و مدیران لایق همه ناممکن ها را ممکن ساخت.

- معاون حقوقی رییس جمهور در نشست با احزاب و فعالان سیاسی مازندران: دولت با خرد جمعی، تیم اقتصادی قوی و مدیران لایق ناممکن ها را ممکن ساخت معاون حقوقی رییس جمهور امروز (پنج شنبه) در نشستی با احزاب و فعالان سیاسی استان مازندران تأکید کرد: دولت یازدهم با خرد جمعی، تیم اقتصادی قوی و مدیران لایق همه ناممکن ها را ممکن ساخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در این نشست گفت: این دولت با اندیشه و پرکاری در زمانی که تیرهای کینه و حسادت که بی امان بر سرش می بارید، با امید به خدا و حمایت مردم در چارچوب سیاست های نظام حرکت کرد و امروز ایران امن تر از همه کشورهای منطقه و حتی اروپایی، با اقتصادی باثبات و آرامش و امید در سپهر سیاست است.

معاون حقوقی رییس جمهور ادامه داد: این دولت میدان را برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های دفاعی، دانش بنیان و همه بخش ها باز کرده است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به موضوع حقوق های نامتعارف و اقدامات دولت یازدهم در این راستا افزود: مجموع این حقوق های نجومی 23 میلیارد تومان بود که همه این مبلغ به بیت المال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت با خرد جمعی، تیم اقتصادی قوی و مدیران لایق ناممکن ها را ممکن ساخت

دولت با خرد جمعی، تیم اقتصادی قوی و مدیران لایق ناممکن ها را ممکن ساخت