مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اردیبهشت 1396 ساعت 19:402017-04-27اجتماعي

هشدار نسبت به وقوع طوفان تندری طی 2 روز آینده


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی نسبت به وقوع طوفان های تندری و بارش های رگباری شدید همراه با صاعقه طی دو روز آینده اخطار داد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز پنجشنبه (7 اردیبهشت) در ساعات بعدازظهر و شب در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، نواحی مرکزی و برخی نقاط دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، شرق و جنوب شرق کشور، به خصوص استان های مرکزی، قم، شمال استان اصفهان و جنوب و شرق استان تهران، ابرناکی، رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

وی افزود: روز جمعه (8 اردیبهشت) در ساعات بعد ازظهر، سواحل دریای خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، در برخی مناطق شمال غرب و برخی نقاط دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی و شرق و جنوب شرق کشور افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: در روز جمعه نیز رگبار باران، گاهی رعد و برق به نسبت شدید موقتی در آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، غرب اردبیل، کردستان، زنجان، همدان، جنوب مرکزی، شمال لرستان، ارتفاعات البرز در استان های تهران و البرز، ارتفاعات و مناطق مرکزی کرمان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به وقوع طوفان تندری طی 2 روز آینده

هشدار نسبت به وقوع طوفان تندری طی 2 روز آینده